پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
2

حوزه / عباس‌نژاد با اشاره به اینکه بدون لکنت زبان مشکلات مردم را منعکس می‌کنیم، گفت: تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، مسعود عباس نژاد در نشست شورای اسلامی شهرستان رشت ضمن تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار داشت: مطالبه‌گری مشکلات و چالش‌های رشت با کمک رسانه‌ها و خبرنگاران تحقق می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت گیلان متعلق به این شهرستان است، افزود: مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در واقع نماینده نیمی از جمعیت و مرکز استان هم هستند و باید نسبت به حل مشکلات شهرستان رشت دغدغه‌مند باشند.

عباس‌نژاد با اشاره به اینکه بدون لکنت زبان مشکلات مردم را منعکس می‌کنیم، ابراز کرد: تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و این را هم می‌دانیم که در راستای تعامل مسئولان با هم و به خصوص ارتباط با نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی، زمینه حل مشکلات رشت فراهم می‌گردد.

وی در ادامه با انتقاد از تأخیر برخی اعضای شورا در این نشست، اضافه کرد: افراد در وقت شناسی تمرین و تکرار داشته باشند و سر وقت در نشست‌ها حضور پیدا کنند.

لازم به ذکر است در این نشست رؤسا و اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهرستان رشت و نماینده‌های شوراهای بخش در شورای شهرستان مشخص و معرفی شدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha